Search This Blog

Thursday, March 6, 2008

laSt deY at SkooL!!! yeehawww

salam semua..... hahahaha aku yang gembira pada hari ini...

PBS dah abES kekekekeke... aku balik kubu aku hari isnin...

meriah la blog aku lepas ni. kat komp skool ni pown takleh nak wat pape. hambar....
senjata aku semua kat kl. pensel kaler ngan pensel lukis pown kat kl. huahuahua...
aku rindu kat pet aku si komputer bebet. ape la nasib die kat kl.....

tapi hari ni tak berapa ngantok la sebab hari ni aku ngan sapik pulun habis keje kitorang... ekekeke...
gambo sume dalam phone. sabtu ni pegi air terjun. either gunung lumut or sungai bantang. tgk la mane2.

nak bawak sape ek??? hurm masih menjadi persoalan tgk je la gamba kat air terjun je nanti.
tu je hari ni.


tunggu aku kat kl ye HAHAHAHAHA(bersuara gergasi)

0 komen2 membinAAA:

 
Copyright© aKu pUnYE caKAp2